czwartek, 19 lutego 2015

Grey shelf

 Na początek działalności pokażę projekt, którym zajmowałam się przez ostatnie tygodnie. Tak, tak tygodnie:) Niestety. 
A mowa o witrynie, bo to była początkowo witryna, którą zmieniłam na zwykłą półkę. 
Już na samym początku był problem z wyczyszczeniem półki z farby, której szlifując odkrywałam kolejne warstwy. Było to na tyle irytujące, że odstawiłam remont szafki na jakiś czas. Kolejny problem to brak drewna w drewnie:D Możecie nie wierzyć, ale w tej szafce drewniany jest tylko stelaż, a reszta to cienka płyta osb, do której przyczepiła się farba i za Chiny nie chciała się odczepić. A jak już wspomniałam o tym kraju to właśnie w Chinach to coś zostało wyprodukowane. I jeszcze jakieś wątpliwości co do jakości?
Dobrze to może pokażę Wam jak wyglądała witryna przed remontem. Tutaj małe oszukaństwo, bo zapomniałam zrobić zdjęć całkiem przed, ale w trakcie szlifowania się zorientowałam i zrobiłam. Wzór, który jest na szufladach był na całej szafce. Na górze były drzwi z szybą, które ściągnęłam, a zawiasy i zamek zlikwidowałam.


 Ale pewnie chcecie zobaczyć jak wygląda półka teraz, po odnowieniu?
To zapraszam Was do oglądania. 









I jak? Podoba się Wam?
Koniecznie komentujcie.

Pozdrawiam,
Nioonioshky

4 komentarze: