czwartek, 26 lutego 2015

Copper

Czy też zauważyliście modę na miedziane dekoracje i dodatki we wnętrzach? Ja na to nie narzekam:) nie będę ukrywać, że bardzo podoba mi się ten trend. Może nie jako duże elementy, ale małe dodatki  w tym kolorze bardzo ożywiają i ocieplają wnętrze. 

Miałam w domu słoik z pokrywką, na której była przyklejona mewa, normalnie wyrzucam "śmieci", ale zostawiłam go. Ostatnio postanowiłam pomalować nakrętkę na miedziany kolor, ale była ona niestandardowych wymiarów, więc odkleiłam mewę i przykleiłam ją na nakrętkę o standardowych wymiarach. Następnie pomalowałam ją miedzianą farbą w sprayu. 

Efekty małej zmiany możecie oglądać na zdjęciach. Miłego oglądania.





 A tak wyglądał oryginalny słoik.


Polecam ten sposób na małe zmiany. Prosty, a jaki efektowny:)

Pozdrawiam,
Nioonioshky

2 komentarze:

  1. ślicznie tutaj u Ciebie :) bardzo ładne zdjęcia! będę zaglądać :)))

    OdpowiedzUsuń