sobota, 11 kwietnia 2015

DIY Basket

Dzisiaj obiecany projekt DIY, który jest tak banalny, że nie wiem czy powinnam go tak nazywać. Jak widzieliście kilka postów wcześniej, chciałam kupić metalowy kosz do przechowywania.

I tak się stało, ale...

Siostra dzwoni, że jest w sklepie i są przecenione metalowe kosze. Miedziany, czarny itp są droższe, ale pomarańczowy jest za jedyne 14.90zł. Pyta się jaki chcę. Wiedziałam, że chcę miedziany, albo czarny, ale są droższe, a w domu mam spray w kolorze miedzianym, więc odpowiedziałam: pomarańczowy.


Tak wyglądał kosz pierwotnie. Pochodzi z firmy pt.

Mój był chyba przeceniony, ponieważ nie ma uchwytów.

A tutaj zdjęcia po zmianie.



A czemu pokazanie projektu się opóźniło?
Podczas malowania kosza, zabrakło sprayu:)

Ale to nic. Wszystko już jest ok.

Jak się Wam podoba?

Pozdrawiam,
Nioonioshky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz