wtorek, 31 marca 2015

Breake

Prawie trzy tygodnie... uff aż musiałam to znowu zobaczyć (19 dni od 12 marca). Właśnie tyle minęło od ostatniego posta. Aż trudno uwierzyć jak szybko leci ten czas.

  
W tym roku powtórka? Zima na Wielkanoc?

 Jak nietrudno zauważyć, bardzo lubię cięte kwiaty. Staram się kupować je w miarę możliwości, aby nieco ożywić wnętrza.

Dzisiaj kilka zdjęć z ostatniego okresu, który nie był zbyt owocny na moim blogu :)







Potrzebowałam kartki na ślub znajomych. Wiedziałam, że w TK Maxx można znaleźć ładne kartki, ale najczęściej pakowane są po kilka lub kilkanaście sztuk. Znalazłam takie jak wyżej. 16 sztuk za 24.99. Uważam, że jest to dobry wydatek, ponieważ można użyć takie kartki na różne okazje, a w przeliczeniu na jedną kartkę daje nam to ok. 1.56zł (gdzie kupimy tak ładne kartki za taką cenę??). Polecam!

A poniżej muszę się pochwalić jednym z ostatnich zakupów za całe 4.99zł :)
Mowa o talerzyku, który znalazłam w Pepco. Ładny? Jeszcze kupię z innym wzorem.





Mała zabawa patyczkami:)

Czekajcie na więcej postów. Już niedługo kolejny projekt DIY.

Pozdrawiam,
Nioonioshky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz